Friday, February 12, 2010

Cupcakes for someone special

I did these cupcakes for someone special. They always care about Kai and me. We´re really glad to have those people. I tried these buttercream flowers my first time. This was the result after some attempts. I thing I need a little bit more practice ;-). I decorated the cupcakes with silver sugar and a silver pearl so it gets a more elegant look.

Ich habe diese Cupcakes für jemanden gemacht, die stets um uns besorgt sind. Wir sind froh diese Menschen zu haben. Ich habe diese Buttercream Blumen das erste Mal gemacht. Das war das Ergebnis nach ein paar versuchen. Ich denke, das ich noch ein kleines bisschen Übung brauche. Ich habe sie mit silbernen Zucker und einer Silberperle dekoriert, damit sie einen eleganteres Aussehen bekommen.


No comments:

Post a Comment